Aparat de fotografiat: NIKON D5000 (NIKON CORPORATION) | ISO: 2000 | Timp de expunere: 10/1600 | Diafragma: f/1.8 | Distanta focala: 350/10



Nume fotografie: 20110402_cornelp_05
Autor: Popescu Cornel

Comentarii (26)

04 Apr 2011, ora 15:45
comentariu scris de Florica Jianu

eram curioasa sa vad ce ai facut tu caci citesc a nu stiu cata oara un comentariu de-al tau care suna asa: ,,da, in sfarsit o fotografie buna. din pacate printre putinele din aceasta excursie'' facand praf cu aronganta ta munca noastra a tuturor celorlalti...cand nici fotografiile tale nu stralucesc ! take care !

04 Apr 2011, ora 18:55
comentariu scris de Cornel P.

In cazul in care nu am voie sa-mi exprim parerea aici nu o voi mai face. Nu stiam ca un comentariu critic (sau putin intepator) are puterea de a face praf "munca tuturor", dar de obicei am alergie la poze proaste care din complenzenta sau prietenie sunt laudate. Dupa parerea mea site-ul asta incepe sa adune din ce in ce mai multe poze proaste (atat dpdv tehnic, cat si creativ) si incercam sa trag un semnal de alarma. Dupa cum vezi eu incerc sa-l "poluez" cu cat mai putine poze. Cred ca fiecare ar trebui sa fie mai atent cu fotografiile postate aici si daca avem ceva de spus despre ele sa o facem in mai mult decat un cuvant.

05 Apr 2011, ora 9:15
comentariu scris de Florica Jianu

bineinteles ca ai voie sa iti exprimi orice parere vrei... noi aici suntem o echipa da ? ce ar fi daca ai aduce o critica constructiva si pozitiva, nu demolatoare !...cu argumente concrete, clare si in vazul tuturor nu dupa colt la cineva anume...iesi curajos si spune ce ai de spus ! eu personal poluez situl cu prea multe poze ? sau toata lumea face asta ? cand e cazul folosesc si mai multe cuvinte...eu incurajez pe toata lumea sa faca fotografie buna sau rea... si pe tine te-am laudat cand a fost cazul...acum insa NU este... hai sa punem umar la umar si sa ajutam ...sa ne fie bine tuturor, sa sa ne simtim bine impreuna nu separat...imi displace aroganta ta nejustificata. toate cele bune ! si am incheiat discutia fj

07 Apr 2011, ora 21:36
comentariu scris de Marian Nedelcu

Am si eu o parere: e bine sa se critice doar daca persoana respectiva are ceva ani buni in spate , talent , renume , aprecieriile multora ,dar un simplu om cu aparat foto in mana pasionat d efotografie , dar sub nivelul lui Dinu Lazar , Dan Pandele ,Marius Grozea , Claudiu Galmeanu ; Antonio Ciorek si altii , e de preferat sa se abtina sa u sa o spuna mai ftumos , cu critici constructive si nedereanjante , mai cu putin umaor si muuulte modestie . Eu nu comentez ce faci tu sau altul ca nu sunt ca nu am ajuns de talia mai sus numitilor artisti consacrati , dara daca ma obliga situatia si imi disparebunul simt asa intreba eu ca snobul care nu il duce capul ce inseamna arta fotografica si ce e genial in faptul ca fotograful a pozat un om care se uita la o poza . Nu ma duce capul sa intelg ce e tare in faptul ca omul ala se uita la o poza ... mai bine pozai poza sa vedem poza pozata de Mexicani. Iarta-ma Cornel , nu am nimic cu tine personal si stiu ca ai fotografii reusite , dar... vezi tu , in sta bine in pozitia de critic de fotografie, cel mult poti s aiti dai cu parerea dar mai fiunut ca printre noi mai sunt si oameni senisibili , mai slabi d ingeri care insinea lor sufera din cauza unor critici dure venit e din partea altora . Si eu sunt printre aceia si ma doare sufletul cand cineva rade si isi bate joc de "munca "mea lsba cume , dar pentru nivelul meu e munca , pentru al altora ... e o banailtate mai rasarita poate sau vesnica incercare de a iesi din banal fara sanse de ajunge la un nivel de calitate sperat sau dobandit de marii maestrii. Cornel draga , hai sa comentam cand avem ceva solid in spate , dar si atunci usor si funt sa nu suparam lumea mai senisbila ..serios , asa in loc s acladim prietenie noi o distrugem prin propia noastra lauda si inganfare ...sau demigrarea celor mici , pasionati , incepatori . Zau , nu e bine s acream dispute.Poze proaste sunt atunci cand un fotograf vizioneaza prea multe fotografiid ecalitate din strainatate , si eu o fac zilnic, apoi intra pe orasul.,ro sau pe blogurile prietenilor care au talent , dar cu fotografii foarte slabe comparativ cu cei din afara tariii sau cei consacrati de pela noi cu fotografii geniale. Probabil ca ne-am creat un standard al calitaii poe care mereu in avem in minte si n=cand dam de o poza bunici altora , nu ne place deloc si unii nu ezita a improsca cu noroi pe acei pasionati de fotografie , nu nepoparat si talentati. Putina toleranta nu strica. hai sa ridicam standardul si sa nu ne mai certam . Cele bune ! :)

08 Apr 2011, ora 9:09
comentariu scris de Cornel P.

Marian comentariul tau m-a dus cu gandul la reclama care zice ca "suntem cu totii diferiti". Mai intai imi permit sa comentez orice fotografie a oricui din simplul motiv ca sunt un consumator de fotografie si chiar daca nu sunt "membru creator" aafr sau fost cursant de scoala foto (unde inveti sa scoti capacul de la obiectiv dupa cum zicea un profesor) dreptul la libera exprimare il ai chiar si tu, desi din cate vad stapanesti cu greu limba romana. Apoi in situatia in care comentariile mele nasc astfel de convulsii cred ca ar trebui sa ma bucur, si faptul ca v-ati "intepat" asa imi confirma partial opiniile. Imi place sa fiu tolerant dar cand lui Andrei Pandele ii spui Dan, ma faci sa zambesc amar.

08 Apr 2011, ora 12:39
comentariu scris de Marian Nedelcu

Eu cand scriu nu pot sa fiu atent la monitor , ci la tastaura . E o dificultate a mea si gresec mai mereu fara sa ma corectez. Ca nu stapanesc bine limba romana , asta nu are legatura cu fotografia , nu esti singurul care mi-o zice si o sa incerc sa rectific ulterior inainte de a da enter. Poate stii,sau nu , ca si pe messenger cand scrii repede gresesti mai mereu si e scuzabil, dar tu telegi de altceva care nu are legatura cu discutia de sus , e alt tpic , alata mancare de peste. In viata nu e bine sa fii negativist si sa judeci omul dupa greseli. Deci , nu te lega de gramatica mea , recunosc ca nu e stralucita,inainte de a intelege ca omul mai gresese cand scrie la tastatura si uita sa corecteze ce a scris. Eu considerca e bine sa nu criticam aspru decat daca avem o baza solida inspate multe cunostinte in fotografie si sa dam exemplu ca suntem de laudat , de respectat . Atunci cand lumea ne va iubii pentru ce facem , atunci avem dreptul sa criticam dur si sa atragem atentia la greseli sau la poze slabe. Pana atunci , doar sa laudam cand ne place cu adevarat ceva , nu doar ca ne cunoastem in particular si suntem prieteni. Eu nu imi permit niciodata sa critc negativ pe nimeni doar atunci cand el se lauda singur cu niste poze proaste si critica la randul lui pe altii care de multe ori face fotografii reusite.Dac ar fi sa judec dupa standardele mele sau dupa cate imagini bune am vazut pe net , sa inecp sa comentez la fiecare ca e slaba , ca e banala , ca nu imi place ca e prea gri, voi castiga o sumedenie de dusmani sau cel putin colegi care vor cauta sa ma dispretuiasca cu orice chip. Deci , deocamdata suntem "boboci" si mai bine sa ne laudam unul pe altul cand merita cu adevarat , iar cand are poze slabe e de preferat sa se taca ca nu stii peste ce personalitate dai care te va improsca cu noroi sau va plange in sinea lui . Ai mare dreptate cu ace a reclama ... toti suntem diferiti si nu ne intelegem mereu unul pe altul ,aa ca si imiginile sunt diferite , dar nu proaste ... deci , ai dreptate aici ,asa trebuie sa gandim . Nu imi place ce vad sau calitativ e slaba , o judec ca e diferita de stilul meu care mi-l ador singur :)) , dar daca mie nu imi place si e diferita ,asta nu inseamna ca e slaba. Eu am criticat imginile tale in semn de protest mai mult sa vezi cum e, nu ca as avea ceva cu tine sau ca ar fi o imagine neaparat proasta . Ca e sau nu slaba sa o spuna meastrii. Eu spun acum ca e diferita de ce fac eu si de aceea nu imi place , nu ca e slaba :) ... Pace tuturor si lumina buna :) Nu exista bine absolut si nici rau absolut, nu exista frumos absolut sau urat absolut , ci toate sunt diferente mai mari sau mai mici ca intensitate... nimic nu e absolut ci doar dferit de noi .Eu poate sunt slab la gramatica , dar nu ma judeca ca fiind mai prost ca tine ci doar diferit de tine... Fara diferente in lume , care ar mai farmecul vietii ? :)) Cele bune Cornel !

08 Apr 2011, ora 19:56
comentariu scris de Corneliu Munteanu

Cine-i Antonio Ciorek? Cumare parere de rau, nu am auzit de dansul, in calitate de mare fotograf, vorbesc. E unul cu acelasi nume la Casa Mea, dar, din pacate e departe de acest nivel. Marius Grozea e carbunarul din celebrele fotografii ale Dlui Sorin Onisor. Macar dpdv moral nu trebuie dat ca exemplu.

09 Apr 2011, ora 11:51
comentariu scris de Cornel P.

Din pacate putina lume a inteles ca cele mai bune fotografii din 2010 trimise de utilizatorii site-ului au fost atat de proaste atat nu s-a putut organiza o expozitie cu ele. Imi pare rau ca am raspuns primului comentariu si am alimentat bulgarele.

09 Apr 2011, ora 14:40
comentariu scris de Marian Nedelcu

Antonio Cioarek este fotograful revistei de design interior Domus http://www.casamea.ro/shopping/domus/revista-domus-2468 Parerea ta despre Marius Grozea e bine sa nu o spui in public. Daca tie nu iti place , asta e , dar are imagini reusite si frumoase. Defapt tine si de gusturile fiecaruia .

10 Apr 2011, ora 21:24
comentariu scris de [email protected]

Si dai..si lupta...apropo..poza e ok, prezinta exact atmosfera unui vernisaj, in care oamenii au venit sa admire lucrarile expuse, simplu si la subiect...

11 Apr 2011, ora 10:31
comentariu scris de Florica Jianu

ma bucur ca il incurajezi titele...asa trebuie sa faci ! bravo

11 Apr 2011, ora 21:28
comentariu scris de [email protected]

Dreptul la exprimare libera..spune ceva?..am dreptul sa decid ce e ok sau nu din punctul meu de vedere, daca tu consideri asta o problema este treaba ta..

11 Apr 2011, ora 21:48
comentariu scris de O parere din public

Cred ca unii au cam dat in mintea copiilor si au chef de cearta. Iar daca totusi nu e cearta, o isca. Frumoooos, cica om matur, si mandru membru AAFR pe deasupra :))))

12 Apr 2011, ora 11:42
comentariu scris de Cristian Ivan

Marian, ai si un site/blog unde cei interesati ar putea citi opiniile tale, de genul celor scrise in comentariile acestei fotografii? Se cunoaste ca esti talentat si esti un suflet sensibil, ar fi pacat sa se iroseasca aceasta sursa de cunoastere. Cu aceasta ocazie vreau sa imi exprim si surprinderea ca inca mai exista persoane care se pare ca inca nu au auzit de Antonio Cioarek sau Dan Pandele, ba mai mult, unii chiar ii si contesta, mutand in derizoriu creatia dansilor. Pentru "O parere din public": sub umbrela anonimatului multi se gasesc viteji sa critice, in realitate a fi membru AAFR este o mare realizare si o mare onoare, o recunoastere cat se poate de oficiala a fortei creatoare de care poate da dovada un fotograf.

12 Apr 2011, ora 15:15
comentariu scris de Catalin Samoila

Eu stiu ca aici se vorbeste despre poza postata insa constat ca se transforma intr-un dialog social despre fotografie condus de persoane fara nici un fel de autoritate in domeniu, unii chiar afirma ca nu au o scoala foto!!! Recunosc desigur ca a fi membru AAFR este o onoare si o recunoastere, macar a posibilitatii de exprimare artistica in domeniul fotografiei, chiar daca in prezent acest for nu mai are caracter si reprezentare la nivel national ca in trecut (tot din cauza orgoliilor!). Poza de aici nu are nici un merit, nu intru in detalii tehnice care sa o desfiinteze neavand nici eu autoritate in domeniu, e o poza si atat. E meritul tuturor participantilor ca posteaza, ca incearca sa ofere privitorului sau macar celor interesati de acest site viziunea proprie, iar asta e laudabil. Felicitari protagonistului ca a provocat asa un "scandal" cu o poza banala. Sincer si eu as fi incantat, sau poate era vorba de altceva?

12 Apr 2011, ora 16:09
comentariu scris de Marian Nedelcu

Multumesc Cristian Ivan , sper pe viitor sa fac un blog in care scriu cateceva , pana atunci ma exprim doar prin fotografie.In blogul pe care l-am creat am pus cateva din imagini realizate de mine si nu postez de fiecare data cum sunt la alte bloguri. L-am gandit sa semene mai mult cu un site cu cateva imagini reprezentative , insa ideea de a scrie in blog e bine venita. Pana atunci sunt pe Facebook care mi-a creat dependenta :)) , Flickr , Deviantart sau Multiply , toate cu nick name : MaryoRock . Cu bine !

12 Apr 2011, ora 16:31
comentariu scris de Florica Jianu

era vorba de lipsa de respect

12 Apr 2011, ora 19:50
comentariu scris de Cornel P.

Da Catalin ai inteles gresit, era vorba de altceva si daca ai sa citesti toate comentariile (atent) poate ca vei intelege. Daca nu, nu. Cristi cred ca esti mult prea subtil pentru anumite persoane care pareau mai inteligente daca taceau. Eu nu am atacat pe nimeni, ci doar mi-am exprimat o parere, cu care unii pot fi sau nu de acord. Restul e tacere (din partea mea de acum incolo, aici).

13 Apr 2011, ora 11:02
comentariu scris de Catalin Samoila

Poate de mine vrei sa spui ca am fost "subtil" in nici un caz ca vorbesc despre altceva si fara sa pui la indoiala capacitatea mea de intelegere (nu o iau ca pe un afront dar cam asa este). Daca citesti primul mesaj semnat de Dna FJ din aceasta pagina "tradus" inseamna: "Poza de aici cat si restul Dle CP sunt de o calitate mediocra (ca sa nu ma exprim eu altfel). Ai grija la ce comentarii faci (eu nu stiu ce si unde) ca depasesti o limita (de orice fel) fata de ceilalti colegi." Acesta e si rolul comentariilor pe acest site, de a vorbi despre fotografia expusa. Restul afirmatiei facuta de mine este o paranteza si se refera la declaratiile facute pe aici care nu numai ca nu se subscriu acestui deziderat insa nu pot exprima opinii oficiale si valabile. Nu facem aici analiza retrospectiva a fotografiilor din 2010 insa respect parerile exprimate cu pertinenta (nu anonime si nici denigratoare, mai ales de la cei care nu au o recunoastere in domeniul foto), inclusiv cea a lui TD desi, aveam o parere mai buna despre simtul sau de analiza critica in fotografie. In speta sper sa ramanem obiectivi si nu partinitori, iar Dnul Cornel Popescu sa ne incante cu imagini deosebite, pe care ii doresc sa le obtina si sa le posteze.

13 Apr 2011, ora 12:10
comentariu scris de Florica Jianu

si tu erai mai inteligent daca taceai ! parerea ta e ca grupul face poze proaste. acelasi grup care a fost la nunta ta si ale caror poze le cereai la rezolutie mare si fara watermark sa le pui in album...atunci faceau poze bune ? ar trebui sa ii respecti.

13 Apr 2011, ora 13:25
comentariu scris de Marian Nedelcu

Tu Cornel te crezi inteligent? Ai dreptate, tacerea e de aur sau cume vb aia "Daca taceai filosof ramaneai", deci exprimate prin fotografie si nu rpin cuvinte si vei vedea cine te va aprecia sau nu , cine te va ridica in slavi sau nu in functie de fotografiile pe care le realizezi.Pana acum ai dat dovada def lipsa de bun simt si te voi trata ca pe un oarecare ce nu stie decat sa improaste lumea cu noroi. Nu ai dreptul sa jignesti pe nimeni si sa critici daca nu ai un statut. Nici Dinu Lazar nu isi permite sa critice ca tine, tu in schimb cine te crezi !?Ai face bine daca ai tacea si daac te-ai expima prin fotografie , atunci vei primii laude pe merit sau critici pe masura imaginilor pe care le creezi , asta daca poti , daca nu , un simplu amator de placeri extrajob .. si plimbari printr-un Bucuresti nefericit , plin de gropi , gunoaie , personaje dubioase si poze cu oameni , ca deaia suntem fotografi sa pozam oameni pe strada , ca altceva nu putem si nic nu vedem la acest oras. Bucurestiul meu drag reflecta un Bucuresti urat vazut de unii pseudofotografi din acest grup atat de urat ca ti-e si sila sa il descoperi personal vizitandu-l . "Nu are sens sa il mai vizitam" , ar zice un posibil turist , "l-am vazut deja pe Orasul.ro i e jalnic , oribil"... cati sunt d eacord cu mine ? Cine nu e de acord ,va posta in continuare ce nu ar trebui. Mai bine s-ar schimba denumire grupului in alta legat de pasiunea noastra comuna , fotografia , sau ne conformam titluluio si scoatem la iveala frumusetea urbei noastre. daca nu putem si nu avem ce sa scoatem frumos din anumite zone , stam acasa , cum am statsi eu de multe ori ca forma de protest ;) . Au fost si altii incantati care au venit si au plecat din grup la fel de rapid cum au venit . Sper sa mai existe si alte grpuri de fotografi la care pe viitor sa ader daca nu vor avea aceleasi ganduri nocive fata de acest oras care merita fotografiat doar in scopuri nobile.

13 Apr 2011, ora 14:02
comentariu scris de gabriela vezelovici

pentru Cornel P poate te hotarasti : 1 - pe de-o parte spui : ,, Eu nu am atacat pe nimeni '' 2 - pe de alta parte jignesti- e drept ca voalat - atunci cand insinuezi ca : ,,anumite persoane care pareau mai inteligente daca taceau...''...... scuza-ma, dar poate ca si in discutiile particulare ar trebui sa incerci sa vorbesti mai frumos despre femei....sa stii ca nu toate sunt lipsite de cultura si bun simt... sa stii ca poti sa fii super profesionist..daca nu esti om, degeaba !

13 Apr 2011, ora 22:13
comentariu scris de titeldragomir

Eu nu pot sa inteleg orgoliul unor oameni...eu vad ca toata aceasta discutie a fost iscata si alimentata de catre o persoana care are datoria de a fi "moderator " pe acest grup...nu de justitiar sau judecator...Cineva are parerea ca sunt multe poze proaste pe site...unde este problema?..este opinia lui...este drepul lui sa catalogheze pozele asa cum crede de cuvinta...dar orgoliuuuulll..vai... Sa vedem cine de aici nu a zis vreodata de o poza ca e proasta... Chiar asa si incepe totul aici..eram curioasa...asa incepe primul comentariu..faza cu poze proaste a venit mai tirziu...si de acolo se pare ca cineva a luat "foc"...pe mine ma amuzat mult aceasta lupta de orgolii..daca vedeti am inceput chiar in gluma comentariul..si dai si lupta...de acolo se pare ca am devenit si eu dusmanul poporului.. Catalin..chiar nu-mi pot da seama de ce faci referire la mine? "desi aveam o parere mai buna"...ce vrei sa spui cu aceasta afirmatie?

14 Apr 2011, ora 13:15
comentariu scris de Florica Jianu

nu eu am inceput scandalul. ci cornel popescu cu afirmatiile lui ! pe care le repeta iar si iar...dupa fiecare excursie. nu are autoritatea sa decida ca fotografiile sunt bune sau nu. nici tu titele nu o ai ! la un mic si o bere puteti spune ce vreti... se pare ca grupul asta chiar are nevoie de un justitiar care sa il apere !

04 May 2011, ora 17:35
comentariu scris de cioarek antonio

salut domnule munteanu,nu ma pricep eu foarte bine la fotografii dar sa stiti ca sunt profund impresionat de realizarea dumneavoastra expusa in blog,duduia in rochie de miresa si-a luat 2 boi sau invers? Remarcabil.

05 May 2011, ora 8:59
comentariu scris de Cornel P.

Il rog pe Andrei Birsan sa modereze comentariile care sunt pe langa subiect sau voi sterge aceasta poza si implicit comentariile de aici.

Adauga un comentariu



Fotografiile din galerie